Google

február 03, 2008

Zold Kacrin :-)

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

Teljesen tanácstalan vagyok... általában mindenféle földrajzi helyet a Google Earth-szel szoktam megkeresni... Kacrin, Israel esetében csak azt kapom, hogy "Your search returned no results". Pedig az általad említett városokat, amik mellett elhaladtál egy korábbi bejegyzésben (Szderot, stb.) megtaláltam. Ilyenkor mi van? Titkos? :-)

gyongyi írta...

Pszt! Titok!!! :-x
A kisokos Google Earth keresojevel en sem szoktam megtalalni magamat. Talan picik vagyunk neki, meg valoszinuleg ok mashogy irjak, vagy netan politizalnak. Nincs mas hatra, gyalog kell felmenned a Golanra. :-)

Névtelen írta...

Hmmm... az sem lenne rossz, de most inkább mégsem... Nem akarsz inkább egy-két fotót beküldeni eme ominózus alkalmazásnak? Akkor rögtön rádtalálnék! :-D

gyongyi írta...

Nem ugy ertettem, hogy gyalog gyalog, hanem a Google Earth-ben a terkepet huzigalva "gyalog"! :-)))
Tessek, ez segiteni fog a tajekozodasban:
http://picasaweb.google.com/gyongyi67/20071003_Szukkot_2007_Golan?authkey=6dhFkq9oGUc

Névtelen írta...

Köszi! :-D :-D :-D

Pedig korábban néztem már ezeket a képeket, de akkor valahogy nem jutott eszembe, hogy ezek alapján megtalálható vagy... De megvagy! :-)

Érdekes, hogy az ott szereplő képeket feliratozó emberkék - már akik a számomra olvasható latin betűs írásmódot alkalmazzák - hányféleképpek képesek leírni a település nevét :-).

Névtelen írta...

Rákerestem, színtiszta politika: tudtad, hogy Szíriában laksz? :-(

gyongyi írta...

Egen... de ez meg csak haggyan, lattam olyan terkepet, ami szerint Sziriabol Palesztinaba jarok dolgozni! :-)))