Google

május 19, 2008

A bun es halmozasa

A nagyobbik osszeakasztotta a bajszat a toritanarnojevel...

Az ugy kezdodott, hogy a fel osztaly nem csinalt hazifeladatot. Azt mondjak azert, mert mar egesz az ora vegen adta ki a tanno es az osztaly emlitett fele akkor mar ajton kivul volt... lenyeg a lenyeg, a tanarnonek addig sem volt konnyu a napja, ettol meg aztan vegkepp kiakadt es az osztaly ezen resze szamara tobbszoros bovitett mondatban megfogalmazta a "nem jovok felkeszuletlenul az orara" c. uzenetet es atkuldte oket a konyvtarba, hogy irjak le ketszazszor. Kettoszazszor. 200.

Namost... anelkul, hogy belemennek eme jelentosegteljes nevelesi hatassal es eszmei mondanivaloval zsufolt buntetesnek taglalasaba... inkabb elmeselem a folytatast.

12 korul egy SMS-t kaptam a csaladi delikvensemtol, miszerint "meghibbant a tanarnom". Minden anyai szigoromat a valaszba suritve megirtam neki, hogy "agyonvaglak, ha ora alatt SMS-ezel". De mar jott is a valasz, hogy "a konyvtarban vagyunk". Akkor felhivtam...

A hatterben hallatszott az osztaly elvetemultebbik fele. A nagyobbik eloadta az elozmenyeket es amikor megkerdeztem, hogy oke, de ezesetben mier nem a dolgat csinalja elmeselte, hogy mindenki leirta mar a leirnivalot husszor es... most fenymasoljak...

... namost en telleg komolyan veszem az otthon es az iskola kozos celjat es egyuttmukodeset, de azer idobe telt, mire kepes voltam rohoges nelkul kozremukodni... a cel erdekeben... es istenbiz megtettem minden telefonon megtehetot es elmondtam minden elmondhatot, sot, holnaptol beiratkozom a sziniiskolaba... de lelekben felkeszultem a tanarno telefonjara, ami menthetetlenul be is futott. Termeszetesen egy veresenkomoly munkamegbeszeles kellos kozepen... immar masodszor fuldokoltam es suttogva konyorogtem neki, hogy inkabb hadd hivjam fel este, otthonrol...

Csori tanero... sejtem, hogy van humorerzeke, de ezt most egy kicsit a lelkere vette. Este o mondta el a sztori veget: a konyvtaros megkerdezte a jelenlevo fel osztalyt, hogy es hat kinek kell ezt a sokmindent lefenymasolni? ... a sok artatlankepu kurvakolok meg szenden mondta: "hat a toritanarnonek"...

Nincsenek megjegyzések: