Google

január 12, 2008

Leestem a szekrol csokolom.

Egy egeszen artatlannak tuno honlapon egyszercsak szembejott a kovetkezo link:

Nemdohányzó honlap - www.dohányzás.hu


Ijedten ejtettem ki szambol a cigit es korulneztem, hogy jaj, nem direkt volt, nem tudtam, hogy itt nem lehet... de csak a Fisztuk nezett ram meglepetten, mert a mozdulatomtol leesett a papucsomrol.
Emberek... a cel udvos, sot szent. Nagyszeru es nagyon fontos. Az afrikai ehezo gyerekeknel mindenesetre effektivebb az ezzel valo foglalatossag.
De.
Amennyiben a hajtoero oszinte segiteni akaras - az ut... finom leszek... nem a legjobb.
Tudjatok ti, mi egy verbeli, megrogzott bagos elso, gyomorbol jovo reakcioja erre?
... nem akarjatok megtudni.
A masodik reakcio is hasonlo.
A harmadik meg sokkal olyanabb.
Segiteni akartok? Javitani a helyzeten? Megmenteni a dohanyos emberiseget?
Tegyetek.
Hozzaertessel, esszel, empatiaval, torodessel.
Koszonom.

1 megjegyzés:

Eszter47 írta...

Hu, akarom mondani húhúhúhú
Már csináltam magamnak egy teljesen egyszinű, fénykép, felirat nélküli cigisdobozt... Grrrrrrrrrr
Eszter.